23 Ekim 2009 Cuma

Temmuz 2008 - Suadiye Cafe (Elif geldiiiii!)

Zaman: Mon Jul 14, 2008 9:06 am
Konu: perşembe özeti

Süper eğlenceli bi akşam yaşadık. Küçük grupla özet olmaz aslen ama hadi kırmiim Sedacığımı dilim döndüğünce …

- Mekan süperdi, manzara “full” adalar (Suadiye Cafe, eski bir köşkü cafe yapmışlar, bahçeye masalar koyup dekore etmişler, belli ki tutulan bi yer zira etraf dolu idi)

- Menü için ekstra bir şey diyemiycem, normal, ama garson komikti Şuleciğimin hoca olduğunu anlayınca kendini açığa vurdu

- İlk Şule gelmiş, sonra ben, sonra Aslı, Esra ve en son olarak gecenin yıldızı Elif - En süper olan tabii ki Elifciğimi 7 sene sonra görmek, konuşmak oldu :)

- Hiç değişmemiş gibi geldi bana ama hepimiz gibi o da birkaç kilodan şikayet eder olmuş (bence gerek yok)

- Aslı’nın Elif’in eşine telefondan seviyeli selamı karşısında önce şok olmadık diil (en azından ben öyle oldum :) )ama 2 saniyede durumu kavrayıp gayet “cool” devam ettik olaya

- Elif Ankara’da en uzak mesafeyi en fazla 40 dakikada gittiklerini söyleyince kıskanmadım diil, o da zaten son 1 haftada İstanbul içinde gide gele Ankara’nın bu konuda ne iyi olduğunu anlattı

- Yemek sonrası denize sıfır çay içtik Suadiye sahilde

- Tabii ki herkesin kulağı çınlamıştır, isimleriniz geçtikçe arada, ama söylemiycem ben ne konuştuğumuzu

- Bi tek Seda seninle ilgili konuyu söyliim, dendi ki, Seda nası böyle genç kalıyo, acaba vampir mi?

- En çok da çocukların kulağı çınladı herhalde, Ozi, İpek, Zeynep, Doruk ve Deniz …

Dilşatcım gelemedi, umarım Alp iyileşmiştir.

Sevgiler
Behice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder