22 Ekim 2009 Perşembe

Mart 2006 toplanamamasının ardından :)

Zaman: Fri Mar 3, 2006 9:26 am
Konu: Dünkü toplanti

Arkadaşlar, dün öğleden sonra dışarda biraz işim vardı, 4 gibi büroya bi geldim ki elektrik kesik. UPS’imdeki enerjiyi dikkatli kullanarak işlerimi bitirdim, sonra bilgisayarımı kapatıp elektrik gerektirmeyen işlerimi (dosyalama, ortalık toplama, telefonlar) yaptım. Saat 17:30 olup da hala enerji olmadığını görünce de çıktım. Evet, korkulan cümle geliyor: 18:30’da Musa Ustam’ın en süper masasını kapatmıştım. “Abi, 7-8 kişi olcaz, sen bi büyük Burgaz aç”. Baktım ‘7 gibi ordayım’ diyen MCY dahil kimse yok, 19:55’de kalkıp evime gittim.

Sonra sabah geldim e-mailleri okuyorum, sırayla herkesin (MCY’nin ‘bahane sunmaya gerek yoktur’ uyarısı sayesinde) gelemiyorum mesajlarını okudum. Biraz geç oldu ama napalım. İyi vakit geçirdim, sıkılmadım. Bir dahaki sefere en az 1-2 cep telefonu numarasını not etmem lazım.

Yalnız Cemal’imin aşağıdaki yorumunu okuyunca kendi kendime çok güldüm.

Mert OŞAR

-----Original Message-----
From: KAL89-MatH@yahoogroups.com [mailto:KAL89-MatH@yahoogroups.com] On Behalf Of Murat Cemal Yalcintan
Sent: Thursday, March 02, 2006 10:17 PM
To: KAL89-MatH@yahoogroups.com
Subject: Re: [KAL89-MatH] Bugunku toplanti

merto musa ustada içiyor olabilir mi bi başına???


1 yorum: