22 Ekim 2009 Perşembe

Ağustos 2007 - Zorba (Şule'nin Demir'e 'Meraba, ben Şule' dediği toplantı :P)

Zaman: Fri Aug 3, 2007 11:32 am
Konu: selam aleyküm selam, konnichiwa, merhabalar efendim :)

Selam aleyküm selam, konnichiwa, merhabalar efendim :)

Dün akşam Zorba Balık’a gelenlerle, gece yarısına kadar beraberdik !!! Bu sabah biraz uykusuzum yani. Olsun. Yılların acısını çıkarttık. Bir ara kahkahalar içinde boğuluyorum sandım.

Demir biraz değişmiş. Demir’i önce kuşkuyla karışık tereddüt içinde Mahir’in Barış’ı sandım ama 3 saniye sürdü sonra hemen gerçeği gördüm :) Tabii o ara gözüme güneş ışığı da çarpıyordu da ondan …

Erdal hiç değişmemiş. Emre Yavuz hiç değişmemiş. Murat Telek Çin’de Genel Müdür olmuş ama yıllar onu İtalyan aktörlerine benzetmiş. MCY aynı, Eda’yı ben ilk kez gördüm. Prenses maşallah :) Şulecim ve Mert’lerle zaten sıkça görüşüyoruz. Dolayısı ile onlarda aynı değişmemişler. Ha bu arada nakil haliyle gelicem deyip gelmeyen Erdem Tavas’ın da kulakları çınladı bayağı….

Gelmeyenler çok şey kaybetti. Galata Kulesinin yanından doğan kırmızı ayı, Haliç’in ışıklarını, nefis yemekleri ve en önemlisi Emre’nin en çok özlediğini belirttiği muhabbetimizi kaçırdılar. Sosyal içerikli küfür muhabbetimiz, Bastard/Ghost Busters açıklamalarımız oldu. Taksi yapan uçakta açılan cep telefonlarından ve susuz rakının zararlarından bahsettik, Arapça, Çince, Japonca, Kuwait, Starbuck’s ve kahve mevzularına değindik. Emrecim neydi o? Kahlülalı mıydı ne? Erkek babaları çok dertliydi, bir kız bizim iki oğlumuzu idare edecek diye korkuyorlar, nedense …. Murat Telek ve Erdal, kız babaları olarak erkek babaların sözlerini dehşetle takip edip, bizde size verecek kız yok dediler ……

Fotoğrafları bekliyorum arkadaşlar
Herkese Sevgiler
Behice Gül Torun Öztürk


2 yorum:

  1. Demirim canım, bir daha ve kocaman özür diliyorum senden. Seni tanımamış olduğum için çok utanıyorum kendimden inan :)

    Aslı'ya özel not: Ulan aslı, bunu başlığa koymak zorunda mıydın? yedim seni :)

    Ortamda olmayan diğer insanlara not: Demir'i tanımadım gerçekten. Mahir bir arkadaşını getirecegini soylemisti, icimden "herhalde o" diye gecirip, resmi bir "merhaba" tokalasmasi yaptim Demir'le. (Aslı'nın yazdığı cümleyi söylemedim yani, allaha şükür) Ama yalan da söylemeyeyim, Demir "şule beni tanımadııııııı"diye çığırmasaydı, "merhaba, ben şule" de derdim kesin. ah, salak ben :)

    YanıtlaSil
  2. bilmiyom artık, demir'e göre 'meriba, ben şule' deyip, elini uzatmışsın... medeni arkadaşım benim :D

    YanıtlaSil