24 Ekim 2009 Cumartesi

Ekim 2009 - Et'n More

Zaman: Wed Oct 21, 2009 8:38 pm
Konu: et'n more - bu akşam için adres tarifi ltf

Yeterince gözlem yapamadım maalesef, Anca birkaç şey …

Ali İzzet son gördüğümden beri gençleşmiş, Ali ile karar verdik Gürkan Tatar aramızda en genç görünen diyebiliriz (nazar değmesin … :) ) ,

Erdem’de ekstra bir enerji var bu aralar maillerden sezmiştim, dün gece de şahit oldum, nereden kaynaklanıyor bilemiyorum, neredeyse enerji konusunda Mehmet ile yarış edecek, pozitif enerji konusunda Mehmet’i geçmek zor ya …

Elifciğimizin dünya bankasında çalıştığını öğrenen Mehmet ve Müge şok olmasa bile bayağı bir şaşırdılar, neden kendileri açıklarlar artık,

19 Kasım da maç keyfi var, Mehmet henüz duyurmadı ben haber vereyim,

Aramızda üç cocuğu olan arandı, bulunamadı, Edibe’nin çocuk sayısı bilinmeyen olarak kaldı,

Mert Naycı gece boyunca 4 defa aranmış (!) ben görmedim, duydum sadece, biline (bu da tam dedikodu oldu… üzgünüm Naycı) Ama daha önemlisi Naycı’nın süper açıklaması için kendisini tebrik ediyorum, adı gibi mertçe eşini nasıl sevdiğini söyledi (Tebrikler Mert … :) )

Ali ve Esra’nın diyaloğu çok heyecanlı oldu, seven kadın gidip başkası ile evlenir mi? Esra evlenmez, asla diyordu, Ali evlenir, kadınlar çoğunlukla mantık ile hareket eder diyordu …

Yeni doğacak bebeğe isim bulmanın zorluklarından bahsettik, ben de henüz isim yok (Erdem, “Erdem olsun” diye önerdi, ben “yok en kötü Ali olur” dedim), SDD buldu biliyorsunuz, Kuzey Kartal … :)

Kızlar aramızda konuşurken bir ara Emre’nin Deniz’i kız mı erkek mi bilemedik, Emre aydınlattı bizi, erkek :)

SDD o müthiş komik karga olayını yine anlatır diye umut ettik ama anlatmadı maalesef L Umarım bir dahaki sefere anlatır,

Gürdal dan masamıza selam geldi ama kendisi gelemedi maalesef,

ET’nMore sonrası aşağı katta içtiğimiz çay kahve müessesenin ikramı oldu, bence hep oraya gidebiliriz, ben yemeği de beğendim doğrusu, çay kahvenin ikram olduğunu öğrenen Erdem’in garsona sorusu “peki tatlı yiyebilir miyim?” oldu, garson duymadı … :)

Mert Oşar, oğlu Mert’ten sonra, torununun adının da Mert olmasını bekliyormuş, inşallah diyorum ben,

Aslı’nın gece boyu nostaljik gri naylon torbasından (herhalde 25 senelik filan var en aşağı) çıkardığı Anadolu Liseleri giriş sınavı sonuçlarına ait gazete sayfaları, ilkokul ve lise fotoğrafları ve de ilkokul birdeki ilk defteri oldukça ilgi çekti, en çok da 15 tirajlı ZİKRİYET Gazetesinin bir orijinal el yazması kopyası … Bir de ilkokul 1 deki ilk defterin ikinci sayfasında “Ali at” şeklindeki cümle Aslı’nın olaya ne kadar hızlı girdiğinin kanıtıydı,

Hesabı öderken Erdem’in para sayısı çok dikkatimi çekti, o ne hakimiyet, o ne bilirkişi, dayanamadım fotoğraf çektim, yahoo groupstan bakabilirsiniz,

Kahve çay olayı sırasında Emre dayanamayıp lap top’unu açtı ve bir şeyleri kontrol etti (nedir bilmiyorum), bu durumu da görüntüledim, bakabilirsiniz,

Gecenin başında Aslıcım beni ve Şule’yi evden aldığında yemeğe gelirken ve de gecenin sonunda Dilşatcım beni eve bırakırken bebekler konusundaki engin deneyim ve bilgilerinden yararlandım, kendilerine teşekkür etmek istiyorum, Dilşat Çekmeköy’e rahat varmışsındır umarım :)

Gözlerimiz gelemeyenleri aradı, inşallah see you next time :) Emre, Neylan, Nilay ….

Nilay kıskanma ne olur, İstanbul’a gel senin de olur …
Behice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder